Nowości w Microsoft Dynamics CRM 2015

Microsoft DynamicMicrosoft Dynamics CRM 2015 - Obsługa klientaZmiany i nowości jakie zastosowano w Microsoft Dynamics CRM 2015 są dosyć obszerne. Swym zastosowaniem znacznie ułatwiają pracę wszystkim użytkownikom tego systemu. Najnowsza aktualizacja będzie jeszcze bardziej dostosowana do zapotrzebowań wielu firm. Celem wersji 2015 jest eliminacja niepotrzebnych działań sprzedaży i marketingu oraz znaczne usprawnienie współpracy obu działów.

Poniżej zostały zaprezentowane informacje na temat zmian jakie wprowadzono w wersji 2015.

Ciekawe zastosowanie Edytora e-mail

Edytor pozwala w łatwy i dostępny sposób wybrać lub utworzyć wiadomości e-mail jest to możliwe przy użyciu interaktywnych procesów budowania. Za pomocą funkcji „przeciągnij i puść”, jest zapewnione sprawne tworzenie wiadomości. Nie jest to jedyna nowość dotycząca edytora e-mail. Nowe możliwości będą również zaprezentowane bardziej doświadczonej części użytkowników. Specjalnie dla nich, Microsoft przygotował edytor do tworzenia zaawansowanych dokumentów, przy wykorzystaniu CSS i HTML.

Kolejne zmiany w Campaign Management Console

Zmiany wprowadzone w Campaign Management Console poprzez zaktualizowanie kompleksowej obsługi, wyzwalającej możliwość precyzyjnej odpowiedzi i usytuowanie jej we właściwym miejscu jest kolejnym atutem tego systemu. Przy wykorzystaniu takich metod, firmy będą mogły upewniać się, że wysiłek i wkład jaki poświęcają na działania marketingowe nie idą na marne. Producent odpowiednio dostosował funkcje do konfiguracji, a następnie uruchomienia testów A/B. Testy te mają różne cele i uwzględniają możliwość wyświetlania wyników w czasie rzeczywistym.

Współpraca sprzedaży i marketingu

Współpraca sprzedaży i marketingu jest niezbędna do osiągnięcia sukcesu. Sales Collaboration Panel zapewnia możliwość wglądu i wkładu, zarówno przez dział marketingu jak i sprzedaży, do obecnych kampanii, tym samym zapewniając jej właściwe ukierunkowanie. Dzięki zastosowaniu tej funkcji, dział sprzedaży może kontrolować ukierunkowania klientów, poprzez nadzór nad działaniami kampanii oraz kontrolować kierunek w którym podążają. Aby ciągle obserwować zachowania klientów oraz ich postępowanie, sprzedaż została wyposażona w dodatkowe możliwości. W najnowszej wersji dział sprzedaży otrzymuje powiadomienia, będące odzwierciedleniem działań klientów, co znacznie ułatwia śledzenie i monitorowanie poszczególnych czynności naszych odbiorców.

Proces sprzedaży z przewodnikiem

W nowym systemie zaktualizowano i ulepszono funkcje związane z zarządzaniem procesami biznesowymi (BPM), która zadebiutowała w wersji 2013. W wersji 2015 są dostępne rozgałęzienia, dzięki czemu organizacje mają możliwość wdrażania bardziej złożonych procesów biznesowych. Wybór oddziału odbywa się w sposób automatyczny, przy uwzględnieniu czasu rzeczywistego i w oparciu o definicję procesu. Przykładowo, firma zajmująca się sprzedażą produktów lub usług, ma możliwość konfiguracji pojedynczego przepływu procesów biznesowych. Taki przepływ ostatecznie zostanie podzielony na dwa oddziały wśród których jeden z nich będzie specyficzny dla produktów, natomiast drugi dla usług.

Opis pozostałych nowości i udoskonaleń pojawi się już wkrótce.

Bookmark and Share

Projekty / wdrożenia

01.01.2012r. rozpoczynamy nowy projekt „Nowoczesna firma – doradztwo dla MŚP”.Jego adresatami są właściciele i pracownicy mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, którzy pragną poszerzyć swoje kompetencje w zakresie efektywnego zarządzania rozwijającą...

W ramach międzynarodowego konsorcjum, liderem którego jest firma HİSBİM (Turcja), a partnerami NEXT Systems Ltd (Węgry), INFOTA Research Institute of the Foundation for Information Society (Węgry), Instytut Matematyki i Informatyki...

Największy projekt doradczy w Małopolsce, skierowany do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Przewiduje dofinansowanie do 70% na usługi doradcze m.in. z obszarów: księgowości, rachunkowości, zarządzania, prawa, IT.Sprawdź już dziś, czy...

W ramach Projektu stworzyliśmy elektroniczną platformę wymiany danych i komunikacji z partnerami. Funkcjonalność zapewnia przygotowana platforma z dostosowanym systemem NAV oraz aplikacjami dla hodowców. Platforma posiada dwujęzyczny interfejs, umożliwiający zdalne...

Spółka IT Vision zrealizowała projekt rozwoju kompetencji pracowników dofinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego (PO KL). Zrealizowaliśmy projekt "Podnoszenie kompetencji kluczowych pracowników IT Vision Sp. z o.o.", który został współfinansowany ze środków...

IT Vision Sp. z o.o. © 2000-2013
All rights reserved