Dyrektor ds. marketingu
Jako dyrektor ds. marketingu zarządzasz danymi marketingowymi, sporządzasz plany marketingowe, kreujesz, wdrażasz i monitorujesz projekty marketingowe. Jesteś odpowiedzialny za działania promocyjne i PR, przygotowanie budżetu marketingowego i kontrolę jego realizacji, a także kierowanie działalnością promocyjno-reklamową firmy czy analizowanie wyników działań promocyjnych.
Wyzwania jakie stoją przed Tobą to:
- Prowadzenie aktywnego marketingu;
- Budowanie wizerunku marki i produktów;
- Prowadzenie marketingu internetowego;
- Podążanie za trendami marketingowymi;
- Pozycjonowanie i analiza ruchu na stronach;
- Wprowadzanie nowych kampanii marketingowych;
- Ocena efektywności prowadzonych kampanii.
Mnogość zadań i kanałów marketingowych powoduje, że korzystasz z bardzo dużej ilości danych, które prezentowane są w różny sposób, w różnych systemach. Nie posiadasz dostępu do całościowego obrazu wyników wszystkich swoich działań.
Jako dyrektor ds. marketingu, dzięki wdrożeniu systemu ERP, będziesz mógł efektywnie planować, prowadzić, rejestrować i analizować kampanie marketingowe. Narzędzie zbiera i pokazuje wszystkie dane, wyniki i plany w jednym miejscu.
Dzięki wdrożeniu systemu ERP będziesz mógł:
- Zarządzać całością działań marketingowych w ramach jednego systemu;
- Planować, tworzyć i zarządzać kampaniami;
- Oceniać efektywność prowadzonych działań marketingowych;
- Zarządzać wizerunkiem firmy i produktów;
- Analizować aktywność w mediach społecznościowych;
- Pozycjonować i analizować ruch na stronach internetowych;
- Zarządzać relacjami z klientami, partnerami, siecią handlową dzięki modułowi CRM;
- Prognozować i śledzić trendy marketingowe;
- Przygotowywać raporty o dowolnym poziomie szczegółowości.