Dyrektor ds. marketingu

dyrektor ds. marketingu

Jako dyrektor ds. marketingu zarządzasz danymi marketingowymi, sporządzasz plany marketingowe, kreujesz, wdrażasz i monitorujesz projekty marketingowe. Jesteś odpowiedzialny za działania promocyjne i PR, przygotowanie budżetu marketingowego i kontrolę jego realizacji, a także kierowanie działalnością promocyjno-reklamową firmy czy analizowanie wyników działań promocyjnych.

Wyzwania jakie stoją przed Tobą to:

  • Prowadzenie aktywnego marketingu;
  • Budowanie wizerunku marki i produktów;
  • Prowadzenie marketingu internetowego;
  • Podążanie za trendami marketingowymi;
  • Pozycjonowanie i analiza ruchu na stronach;
  • Wprowadzanie nowych kampanii marketingowych;
  • Ocena efektywności prowadzonych kampanii.

Mnogość zadań i kanałów marketingowych powoduje, że korzystasz z bardzo dużej ilości danych, które prezentowane są w różny sposób, w różnych systemach. Nie posiadasz dostępu do całościowego obrazu wyników wszystkich swoich działań.

Jako dyrektor ds. marketingu, dzięki wdrożeniu systemu ERP, będziesz mógł efektywnie planować, prowadzić, rejestrować i analizować kampanie marketingowe. Narzędzie zbiera i pokazuje wszystkie dane, wyniki i plany w jednym miejscu.

Dzięki wdrożeniu systemu ERP będziesz mógł:

  • Zarządzać całością działań marketingowych w ramach jednego systemu;
  • Planować, tworzyć i zarządzać kampaniami;
  • Oceniać efektywność prowadzonych działań marketingowych;
  • Zarządzać wizerunkiem firmy i produktów;
  • Analizować aktywność w mediach społecznościowych;
  • Pozycjonować i analizować ruch na stronach internetowych;
  • Zarządzać relacjami z klientami, partnerami, siecią handlową dzięki modułowi CRM;
  • Prognozować i śledzić trendy marketingowe;
  • Przygotowywać raporty o dowolnym poziomie szczegółowości.
Poznaj nasze systemy Poznaj inne perspektywy