fbpx

Dyrektor ds. zaopatrzenia i logistyki

zaopatrzenie i logistyka

Jako dyrektor ds. zapatrzenia i logistyki odpowiadasz za całokształt spraw związanych z dokonywaniem zakupów i logistyką przedsiębiorstwa. Tworzysz standardy i procedury związane z zakupami, zarządzaniem łańcuchem dostaw i rozpoznawaniem rynku dostawców produktów i usług. Nawiązujesz kontakty, negocjujesz i zawierasz umowy. Monitorujesz procesy zakupów i procesy związane z infrastrukturą magazynową oraz optymalizujesz ich koszty. Nadzorujesz pracę magazynów i dbasz o terminowość dostaw. System ERP wspiera zaopatrzenie i logistykę.

Współpracujesz z wieloma osobami oraz wieloma lokalizacjami. Procesy, które obsługujesz dotyczą jednostek partnerskich wewnętrznych i zewnętrznych.

Zarządzanie zaopatrzeniem i logistyką.

Wyzwania jakie stoją przed Tobą to:

  • Ograniczanie stanów magazynowych;
  • Obniżanie kosztów logistycznych;
  • Efektywne planowanie zaopatrzenia i koniecznych zapasów magazynowych;
  • Skrócenie cyklu od zamówienia, przez produkcje do wysyłki;
  • Współpraca z zewnętrznymi firmami logistycznymi (3PL);
  • Integracja łańcucha dostaw;
  • Automatyzacja operacji magazynowych.

System ERP pomoże ci odpowiednio zorganizować procesy logistyczne, zautomatyzować operacje handlowe i ułatwi dostęp do informacji o poszczególnych kontrahentach.

Wdrożenie systemu ERP pozwoli Ci na:

  • Integrację z partnerami;
  • Integrację łańcucha dostaw: EDI, B2B, integrację bezpośrednią;
  • Skuteczne planowanie zaopatrzenia, wysyłek i zapasów wg. parametrów logistycznych, handlowych, danych historycznych, targetów;
  • Analizę i planowanie zapotrzebowania (MRP – Material Requirements Planning);
  • Łatwy przegląd i optymalizację zarządzania stanami magazynowymi;
  • Obsługę magazynu z kolektorów i terminali mobilnych (również na wózkach);
  • Realizację dostaw bezpośrednich (sprzedaż z pominięciem magazynu);
  • Korzystanie z zamienników, cross-reference;
  • Tour planning;
  • Obsługę jednostek logistycznych;
  • Obsługę WMS – magazyn wysokiego składowania;
  • Współpracę z operatorami logistycznymi (3PL);
  • Obsługę składów konsygnacyjnych;
  • Obsługę zapytań ofertowych i zamówień zbiorczych;
  • Ewidencję i monitorowanie zamówień zakupu i dostaw;
  • Przygotowywanie raportów o dowolnym poziomie szczegółowości.
  • Zarządzanie relacjami z dostawcami (SRM).
  • Automatyczne generowanie potrzeb zakupowych z różnych działów.
  • Uzyskanie najlepszych cen u dostawców
  • Zakupy na zamówienie lub na poziomie „hurtowym”.
  • Rejestrację i odbiór towarów związanych z zamówieniami zakupu
  • Sprawdzanie i zatwierdzanie towarów przed wprowadzeniem do magazynu.
  • Pełną obsługę wysyłki towarów – towary wybrane do wysłania mogą wymagać zmierzenia, zważenia, zapakowania i zarejestrowania pod numerem śledzenia spedytora.
  • Przenosić zapasy magazynami
  • Tworzyć raporty, analizy i statystyki, aby skutecznie śledzić dostawców, klientów i magazyn.
Poznaj nasze systemy Poznaj inne perspektywy