fbpx
budowa relacji z klientami

Jako konsultant jesteś odpowiedzialny za kontakt i utrzymanie dobrych relacji z klientami oraz ich wsparcie. Często przebywasz poza firmą, pracujesz zdalnie. Musisz posiadać ekspercką wiedzę z zakresu oferowanych usług.

Wyzwania, które stoją przed Tobą to:

  • Zarządzanie czasem;
  • Doskonalenie kompetencji
  • Tworzenie i wykorzystywanie wiedzy organizacji;
  • Praca mobilna, zdalne wsparcie klienta;
  • Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami.

System ERP wesprze Cię w całym zakresie Twoich obowiązków. Pozwoli na sprawną wymianę wiedzy i informacji pomiędzy Tobą, a innymi pracownikami w firmie oraz da Ci dostęp do potrzebnych informacji dla najlepszej obsługi i wsparcia klienta. 

Dzięki systemowi ERP będziesz mógł:

  • Prowadzić e-serwis: obsługę przez Internet i na urządzeniach mobilnych;
  • Zarządzać wiedzą, bazą wiedzy, FAQ;
  • Otrzymać wsparcie w zakresie ewidencji prac i zgłoszeń;
  • Korzystać z bazy przedmiotów serwisowych;
  • Ewidencjonować zdarzenia/interakcje, planowane działania;
  • Pracować przez Internet z dowolnego urządzenia.
Poznaj nasze systemy Poznaj inne perspektywy