Microsoft Dynamics 365 Business Central, system zarządzania przedsiębiorstwem (ERP), który oferujemy naszym klientom, zapewnia szeroki zakres funkcji wspomagających różne aspekty działalności, takie jak finanse, sprzedaż, zakupy, magazynowanie, produkcja oraz obsługa klienta.
Dzięki współpracy z Data Courage, możemy teraz zaoferować jeszcze więcej zaawansowanych możliwości. Do naszej oferty wprowadzamy trzy nowe rozszerzenia od Data Courage: AI Customer Intelligence, AI Financial Intelligence oraz AI Item Intelligence, które wzbogacą funkcjonalności w obszarach zarządzania relacjami z klientami, optymalizacji finansów oraz produkcji i zapasów.
Jakie możliwości przyniosą nowe funkcje?
Dzięki AI Customer Intelligence nasi partnerzy będą mogli lepiej zrozumieć swoich klientów: ich zachowania, preferencje i potrzeby. Kluczowe funkcje AI Customer Intelligence obejmują:
- Szczegółową analizę danych – wgląd w zachowania, preferencje i potrzeby klientów pozwala odkrywać korelacje w danych sprzedażowych, wspierając lepsze planowanie strategii marketingowej.
- Grupowanie klientów na podstawie zachowań – umożliwia bardziej spersonalizowane podejście oraz skuteczniejsze komunikaty marketingowe.
- Analiza churn (wykrywanie ryzyka odejścia klientów) – pozwala na wczesne rozpoznanie klientów, chcących zrezygnować z usług lub produktów i podjęcie działań zapobiegawczych.
AI Financial Intelligence to narzędzie, które usprawnia zarządzanie finansami, redukując czas i ryzyko błędów w raportach finansowych. Umożliwia m.in.
- Ekspresową analizę zysków i strat – automatyczne tworzenie raportów na podstawie planu kont
- Proste zarządzanie wersjami – przechowywanie i zarządzanie wieloma wersjami raportów zysków i strat
- Precyzyjne mapowanie danych – automatyczne mapowanie danych zysków i strat do planu kont zapewnia spójność danych finansowych.
AI Item Intelligence pomoże zoptymalizować zarządzanie zapasami i poprawić wyniki sprzedaży. Korzyści obejmują:
- Lepsze zrozumienie kluczowych produktów – dostęp do danych o wydajności i cechach produktów wspiera lepsze zarządzanie asortymentem.
- Wsparcie strategii sprzedaży i marketingu – analiza sezonowych trendów i wyników sprzedaży pomaga w efektywnym planowaniu kampanii.
- Szczegółową analizę danych dotyczących produktów – wgląd w historię sprzedaży i identyfikację trendów umożliwia szybsze, oparte na danych decyzje.
Jak wdrożyć narzędzia?
Wszystkie aplikacje są w pełni zintegrowane z Microsoft Dynamics 365 Business Central. Są proste obsłudze i intuicyjne, nawet dla użytkowników bez zaawansowanej wiedzy technicznej.
Rozwiązania są idealne dla właścicieli firm, menedżerów, zespołów sprzedaży, marketingu oraz zespołów finansowych, które chcą lepiej zrozumieć swoich klientów, zoptymalizować zarządzanie finansami oraz skutecznie zarządzać produktami i zapasami.
Jeśli chciałbyś wdrożyć te rozwiązania w swojej firmie, wypełnij formularz – skontaktujemy się z Tobą i przedstawimy ofertę najlepiej dostosowaną do potrzeb Twojej firmy.