fbpx

BRENAL

Rozwiązanie:
Microsoft Dynamics: Produkcja księgowość sprzedaż logistyka zaopatrzenie

Przemysł 4.0

Firma BRENAL istnieje na rynku od 20 lat i dostarcza rozwiązania projektowe wraz z urządzeniami, instalacjami i kompletnym procesem produkcyjnym dla Przemysłu 4.0. W swojej ofercie posiada również zbiorniki magazynowe, instalacje przemysłowe oraz linie procesowe (automatyka, systemy dozowania, transport, zbiorniki, systemy mycia, rurociągi). 

Wdrożenie systemu ERP w firmie Brenal było jednym z pierwszych wdrożeń z migracją danych do chmury. Firma Brenal potrzebowała systemu ERP, który w sposób kompleksowy pozwoli zarządzać przedsiębiorstwem. Stopień zaawansowania dostarczanej technologii dla Przemysłu 4.0, wymagał, aby system działał niezawodnie i w oparciu o najnowocześniejsze rozwiązania informatyczne. Biorąc pod uwagę specyfikę branży, firma potrzebowała systemu, który poza standardowymi funkcjonalnościami systemu ERP, będzie spełniał niestandardowe wymagania.

Wyzwanie

Po szczegółowej analizie potrzeb, zdecydowano się na wdrożenie systemu Microsoft Dynamics 365 Business Central. IT Vision stanęło przed próbą ustrukturyzowania produkcji ciągłej firmy i dostosowania dla niej systemu Microsoft Dynamics.

Rozwiązanie

Wdrożenie Microsoft Dynamics 365 Business Central pozwoliło usprawnić zarządzanie firmą i objęło:

  • zarządzanie zleceniami
  • wielopoziomowe akceptowanie zleceń zakupowych oraz ich kontrola w kontekście budżetu projektu/zlecenia
  • obsługę modułu narzędziowni: wypożyczanie narzędzi na potrzeby danego projektu
  • kompleksową obsługę: księgowości, sprzedaży, magazynu
  • zaawansowaną obsługę faktur zaliczkowych
  • pracę opartą na arkuszach planowania i zapotrzebowania: automatyzacja czynności związanych z pracą działu zaopatrzenia
  • ewidencję czasu pracy w oparciu o system godzinowy na zlecenie
  • rozliczanie kosztów produkcji i zleceń
  • zarządzanie bankowością elektroniczną

Wynik

BRENAL

Dzięki dostosowaniu systemu Microsoft Dynamics 365 Business Central do potrzeb firmy Brenal, udało się osiągnąć w pełni zaawansowany i zintegrowany system w chmurze, dostosowany do najbardziej wymagającej technologii, zaopatrującej Przemysł 4.0. Arkusz planowania i zapotrzebowania pozwolił na budżetowanie zaopatrzenia ze względu na termin, w taki sposób, że osoba zarządzająca może zbierać zamówienia u dostawców optymalizując przy tym zakupy pod kątem najkorzystniejszych cen, kosztów dostawy etc. Moduł odpowiadający za zarządzanie zleceniami pozwolił w pełni usystematyzować i uporządkować pracę poszczególnych działów. Możliwość wielopoziomowego akceptowania zleceń zakupowych przyczyniła się do poprawy terminowości wykonywanych zleceń oraz optymalizacji kosztów. Wprowadzenie modułu odpowiedzialnego za wypożyczanie narzędzi na potrzeby danego projektu zoptymalizowało koszty obsługi samego projektu i jego proces wykonawczy. Dzięki ewidencji czasu pracy, opartego o system godzinowy, możliwe było precyzyjniejsze rozliczanie kosztów realizacji zleceń.

    Umów się na bezpłatną prezentację systemu
    Więcej
    Więcej
    Dowiedz się więcej o systemie