Automatyczne odczytywanie faktur i dokumentów – te funkcje będą dostępne dla klientów IT Vision dzięki współpracy z producentem SaldeoSMART. System naszego partnera oferuje szereg funkcjonalności usprawniających pracę księgową:
- Automatyzacja obiegu dokumentów – SaldeoSMART pozwala na automatyczne przetwarzanie dokumentów, takich jak faktury czy umowy, dzięki czemu są one zawsze dostępne online
- Odczytywanie faktur – zawansowany system OCR automatycznie rozpoznaje i odczytuje dane z faktur, takie jak numer, kwota czy dane kontrahenta, co eliminuje błędy wynikające z ręcznego wprowadzania danych.
- Zarządzanie obiegiem dokumentów – narzędzie ułatwia śledzenie dokumentów na różnych etapach ich przetwarzania i akceptacji, od momentu ich przyjęcia po zatwierdzenie i zaksięgowanie.
- Integracja z KSeF – SaldeoSMART posiada integrację z Krajowym Systemem e-Faktur (KSeF) – zapewnia ochronę przed błędami i gwarantuje bezpieczeństwo danych.
- Faktury sprzedaży – SaldeoSMART umożliwia automatyczne wystawianie faktur na podstawie przygotowanych szablonów, eliminując konieczność ręcznego tworzenia dokumentów sprzedażowych i dbając o ich poprawność.
- Automatyzacja księgowości – system przyspiesza pracę, eliminując czasochłonne, powtarzalne czynności, jakim jest ręczne księgowanie dokumentów.
- Kadry i zaliczki – SaldeoSMART oferuje e-teczki pracownicze, które pozwalają na wygodne zarządzanie dokumentacją kadrową. Pracownicy mają dostęp do swoich dokumentów z poziomu aplikacji, co pozwala firmie zaoszczędzić czas i przestrzeń na przechowywanie papierowych dokumentów.
Integracja z systemem Microsoft Business Central
SaldeoSMART będzie dostępne dla naszych klientów jako uzupełnienie Microsoft Business Central – kompleksowego systemu ERP, który umożliwia pełną kontrolę nad finansami, sprzedażą, zaopatrzeniem i produkcją. Dzięki integracji z Office 365 i mobilnemu dostępowi do danych, Business Central jest idealnym rozwiązaniem dla firm, które dynamicznie się rozwijają i potrzebują elastycznego systemu.
SaldeoSMART to bez wątpienia jedno z lepszych na rynku rozwiązań w zakresie automatycznego odczytywania dokumentów. Dla naszych Klientów to szansa na jeszcze bardziej wydajną pracę – bez starty czasu na wykonywanie powtarzalnych czynności, będą mogli skupić się na swoich kluczowych obowiązkach.
Miłosz Mazurek, Konsultant systemów ERP, IT Vision
Jak wdrożyć pakiet?
Jesteś zainteresowany usprawnieniem procesów księgowych z systemami Microsoft Business Central i SaldeoSMART? Zgłoś się do nas przez poniższy formularz – chętnie przedstawimy ci szczegółowe możliwości produktów.
Oferujemy również szereg autorskich dodatków do Microsoft Dynamics 365 Business Central, więc na pewno stworzymy rozwiązanie idealnie dostosowane do potrzeb Twojej firmy!