fbpx

Nowe możliwości dla księgowości. System SaldeoSMART w naszej ofercie

Opublikowano:

Przedstawiamy nowego partnera IT Vision! SaldeoSMART to innowacyjne narzędzie automatyzujące procesy księgowe i obieg dokumentów. Dzięki jego integracji z Microsoft Business Central możemy zaoferować naszym klientom jeszcze większe możliwości.

Automatyczne odczytywanie faktur i dokumentów – te funkcje będą dostępne dla klientów IT Vision dzięki współpracy z producentem SaldeoSMART. System naszego partnera oferuje szereg funkcjonalności usprawniających pracę księgową: 

  • Automatyzacja obiegu dokumentów – SaldeoSMART pozwala na automatyczne przetwarzanie dokumentów, takich jak faktury czy umowy, dzięki czemu są one zawsze dostępne online 
  • Odczytywanie faktur – zawansowany system OCR automatycznie rozpoznaje i odczytuje dane z faktur, takie jak numer, kwota czy dane kontrahenta, co eliminuje błędy wynikające z ręcznego wprowadzania danych. 
  • Zarządzanie obiegiem dokumentów – narzędzie ułatwia śledzenie dokumentów na różnych etapach ich przetwarzania i akceptacji, od momentu ich przyjęcia po zatwierdzenie i zaksięgowanie. 
  • Integracja z KSeF – SaldeoSMART posiada integrację z Krajowym Systemem e-Faktur (KSeF) – zapewnia ochronę przed błędami i gwarantuje bezpieczeństwo danych. 
  • Faktury sprzedaży – SaldeoSMART umożliwia automatyczne wystawianie faktur na podstawie przygotowanych szablonów, eliminując konieczność ręcznego tworzenia dokumentów sprzedażowych i dbając o ich poprawność. 
  • Automatyzacja księgowości – system przyspiesza pracę, eliminując czasochłonne, powtarzalne czynności, jakim jest ręczne księgowanie dokumentów. 
  • Kadry i zaliczki – SaldeoSMART oferuje e-teczki pracownicze, które pozwalają na wygodne zarządzanie dokumentacją kadrową. Pracownicy mają dostęp do swoich dokumentów z poziomu aplikacji, co pozwala firmie zaoszczędzić czas i przestrzeń na przechowywanie papierowych dokumentów. 

Integracja z systemem Microsoft Business Central 

SaldeoSMART będzie dostępne dla naszych klientów jako uzupełnienie Microsoft Business Central – kompleksowego systemu ERP, który umożliwia pełną kontrolę nad finansami, sprzedażą, zaopatrzeniem i produkcją. Dzięki integracji z Office 365 i mobilnemu dostępowi do danych, Business Central jest idealnym rozwiązaniem dla firm, które dynamicznie się rozwijają i potrzebują elastycznego systemu. 

SaldeoSMART to bez wątpienia jedno z lepszych na rynku rozwiązań w zakresie automatycznego odczytywania dokumentów. Dla naszych Klientów to szansa na jeszcze bardziej wydajną pracę – bez starty czasu na wykonywanie powtarzalnych czynności, będą mogli skupić się na swoich kluczowych obowiązkach. 

Miłosz Mazurek, Konsultant systemów ERP, IT Vision  

Jak wdrożyć pakiet?

Jesteś zainteresowany usprawnieniem procesów księgowych z systemami Microsoft Business Central i SaldeoSMART? Zgłoś się do nas przez poniższy formularz – chętnie przedstawimy ci szczegółowe możliwości produktów.  

Oferujemy również szereg autorskich dodatków do Microsoft Dynamics 365 Business Central, więc na pewno stworzymy rozwiązanie idealnie dostosowane do potrzeb Twojej firmy! 

    Więcej
    Więcej