Helpdesk i wsparcie

Czy wiesz, że doświadczenie naszych konsultantów to ponad 200 zrealizowanych projektów
Helpdesk i wsparcie

Wspieramy Twoją firmę zarówno w trakcie wdrożenia jak i po jego zakończeniu

Liczny zespół konsultantów wdrożeniowych IT Vision, programistów i analityków gwarantuje właściwe zasoby do sprawnego przeprowadzenia wdrożenia. Dodatkowo wydzielony Dział Asysty Powdrożeniowej gwarantuje właściwy poziom opieki nad Klientem po wdrożeniu (możliwość zawarcia stałej umowy serwisowej). Ponadto w ramach wdrożenia oferujemy realizację usług doradczych związanych z doskonaleniem procesów oraz controllingiem. Nasz helpdesk oferuje również kompleksowe wsparcie dla naszych klientów.

Helpdesk

W zakresie oferowanych rozwiązań dysponujemy profesjonalnym zespołem:

  • wdrożeniowym
  • programistycznym (możliwość opracowania modyfikacji i dodatkowych funkcjonalności systemu)
  • serwisem wyjazdowym (w przypadku zgłoszeń błędów krytycznych – reakcja natychmiastowa na podstawie umowy asysty)
  • helpdesk dla naszych Klientów (dedykowany zespół zawsze dostępny telefonicznie i mailowo w godz. 8.00 – 16.00, z możliwością indywidualnego przedłużenia dyżurów w przypadku innych godzin pracy Klienta czy różnicy stref czasowych).

Poznaj nasze rozwiązania

Dzięki kompetencjom firmy wdrożeniowej IT Vision oraz nowoczesnemu oprogramowaniu możemy być partnerem doradczym dla firm zarówno małych, średnich jak i dużych na skalę ogólnopolską.
Naszym partnerem wdrożeniowym została firma IT Vision. Zespół projektowy IT Vision wykazał się zrozumieniem naszych potrzeb, a także wiedzą i doświadczeniem w realizacji projektów B2B.
Wysokie kwalifikacje i kompetencje zespołu IT Vision, profesjonalne podejście do klienta oraz bogata lista referencyjna zadecydowały o wyborze tego partnera.