Helpdesk i wsparcie

Czy wiesz, że doświadczenie naszych konsultantów to ponad 200 zrealizowanych projektów
Helpdesk i wsparcie

Wspieramy Twoją firmę zarówno w trakcie wdrożenia jak i po jego zakończeniu

Liczny zespół konsultantów wdrożeniowych IT Vision, programistów i analityków gwarantuje właściwe zasoby do sprawnego przeprowadzenia wdrożenia. Dodatkowo wydzielony Dział Asysty Powdrożeniowej gwarantuje właściwy poziom opieki nad Klientem po wdrożeniu (możliwość zawarcia stałej umowy serwisowej). Ponadto w ramach wdrożenia oferujemy realizację usług doradczych związanych z doskonaleniem procesów oraz controllingiem.

W zakresie oferowanych rozwiązań dysponujemy profesjonalnym zespołem:

  • wdrożeniowym
  • programistycznym (możliwość opracowania modyfikacji i dodatkowych funkcjonalności systemu)
  • serwisem wyjazdowym (w przypadku zgłoszeń błędów krytycznych – reakcja natychmiastowa na podstawie umowy asysty)
  • help-desk dla naszych Klientów (dedykowany zespół zawsze dostępny telefonicznie i mailowo w godz. 8.00 – 16.00, z możliwością indywidualnego przedłużenia dyżurów w przypadku innych godzin pracy Klienta czy różnicy stref czasowych).
Więcej