Rola detekcji i rozpoznawania obrazów cały czas się zwiększa. Wykorzystanie rozpoznawania obrazów usprawnia funkcjonowanie przedsiębiorstw i pomaga im zwiększać zyski. Dzięki tej technologii detaliści mogą lepiej zarządzać swoimi fizycznymi przestrzeniami, uzyskując lepsze zrozumienie zachowań klientów.
Sprzedawcy detaliczni mogą lepiej zarządzać przestrzenią sklepową, uzyskując lepsze zrozumienie zachowań klientów. Większość sprzedawców nie posiada odpowiednich danych, aby śledzić realne zachowania i działania klientów. Prowadzi to do utraty możliwości zarządzania kosztami i zwiększania przychodów.
Microsoft Dynamics 365 Connected Store wypełnia tę lukę. Wykorzystuje detekcję i rozpoznawanie obrazów oraz czujniki IoT (internet rzeczy – Internet of Things), aby lepiej rozumieć przestrzeń. Dzięki temu optymalizuje operacje biznesowe i pomaga spełniać oczekiwania klientów dzięki danym obserwacyjnym w czasie rzeczywistym.
Funkcje rozpoznawania obrazów
Funkcje rozpoznawania obrazów odblokowują możliwość lepszego zrozumienia i zarządzania np. przestrzenią sklepową. Microsoft stara się uprościć proces dostosowywania rozwiązania dla każdej unikalnej przestrzeni tak, aby zoptymalizować wyniki firmy. Dba także o bezpieczeństwo i kontrolę własnych danych – nie ma konieczności udostępniania informacji firmie Microsoft lub innym dostawcom.
Aby poprawić jakoś analizy detekcji i rozpoznawania obrazów Microsoft przejął Orions Systems – pioniera w rozwoju wielkoskalowych, hybrydowych, inteligentnych systemów wizyjnych. Systemy są skoncentrowane na nauczaniu maszynowym „w pętli” w połączeniu z usługami, które można dostosować do działania jednego urządzenia lub do skali do obsługi topologii sieci na dużą skalę.
Firma Orions Systems posiada dobrą reputację i wiodącą technologię dla przedsiębiorstw, które chcą gromadzić i analizować dane o wysokiej wartości, szczególnie w zakresie treści wideo i obrazów. Przejęcie wnosi dodatkowe technologie do rozwiązań Microsoftu. Technologie pozwolą takim rozwiązaniom, jak Dynamics 365 Connected Store i Microsoft Power Platform, oferować sprzedawcom detalicznym i innym przedsiębiorcom nowy sposób budowania i szkolenia własnych modeli sztucznej inteligencji, aby dostosować i zoptymalizować sposób uczenia się z ich fizycznej przestrzeni.
Ten dodatkowy zestaw narzędzi sprawdzi się w scenariuszach wykraczających poza to, co jest obecnie oferowane standardowo w ramach systemu. Może dostosować się do naprawdę wyjątkowych wymiarów i potrzeb ich fizycznych przestrzeni.